Oceanovih dvanaest

12 puta lošije od originala

Odmah na početku izreći ću usporedbe s 11-om. Oceanovih 12 je puno manje dinamičan i zabavan, ima presporih i dosadnih dijelova (ono u Amsterdamu). Ima mnogo manje fora nego u prvom nastavku. Brad Pitt je više izražen od Clooney iako nebi trebao biti zbog naziva filma. Previše mi se odugovlači ta radnja koja se usmjerava na pljčku (neko jaje hahaha) a onda nakraju ništa od akcije - pola igrača završi u čuzi. U ovom filmu me živcira Catherine-Zeta Jones koja je prikazana kao neka pametna detektivka a to je stvarno iritirajuće - dobro da nisu stavili Pamelu. Ovaj film možda nosi pojava svih tih poznatih glumaca - Clooney,Pitt,Garcia,Dammon,V.Caassel, Cassey Affleck pa čak i Bruce Willis koji je stvarno bio suvišan u ovome filmu - samo da pokaže onaj svoj samozadovoljni smiješak koji mene nervira. Odjednom sam pomislio i da bi Willis mogao otić u akciji al ništa. Ovaj film lišen je američkog glamura i premješten u gradove Europe - Amsterdam, Pariz, Rim... Zbog toga je možda puno zreliji od predhodnika ali i puno lošiji.

Film je zaista odličan. Ima dobro zakompliciranu priču (ne onako dobru kao 1. dio ali ipak dobru) i sjajnu glumačku postavu (hrpa zgodnih frajera na čelu s Pittom). Doživljaj filma upotpunjuje odličan izbor glazbe te lokacije u Europi. Plus filmu je i veza između Zete i Pitta, te podizanje kuće i hologrami. Likovi su dobro razrađeni. Naj fora: Julija glumi Juliju. Naj scena: Noćni Lisac prelazi "lasersko polje" plešući break dance.

Sofisticirana adrenalinska bomba 2

Istina je, napravili su film vlastite zabave radi. Soderbergh, Clooney, Pitt & co. odlučili su spojiti ugodno s korisnim i ponovno se okupiti. George se našalio na račun svojih godina, Julia na račun svoje slave, svi zajedno na račun jet-setterskog načina života kojeg i sami vode... i tako su "Oceanovih dvanaest" protekli u ismijavanju samih sebe i ispali dozlaboga zabavni! To što se nekim gledateljima učinilo da su isključeni iz te zabave i da su šale tamo na ekranu bile previše interne - njihov je problem. Ako se ne možete na dva sata uživjeti u način života potpuno vam stran, to nije problem dotičnog filma. Jer dotični je film unatoč svojoj ležernosti odrađen vrhunski. Jedna uhodana i prijateljski raspoložena ekipa našla je vremena da se opet okupi na svoju radost i, nadali su se, na radost gledatelja. Tu su da vam pokažu zabavni dio kriminala i općenito života na visokoj nozi. Koliko je u tom prikazu istine, možda je bolje nikada ne saznati, već se radije udobno smjestiti u naslonjač i uživati u prekrasnim europskim lokacijama i međuigri protagonista, koja se ponekad čini toliko prirodnom da se čovjek zapita je li uopće glumljena. Soderbergh-Oceanova ekipa ponovno je pružila prvoklasnu zabavu. A partibrejkeri neka istog časa isključe svoj DVD-player.

las vegas

Mislim da je film super zabavan,postva glumaca odlicna......I mislim da bi takvih filmova trebalo biti više.Zabava,zabava!!!!!!

***

Kad sam pogledao ovaj film prvi put,nije mi se svidio.Čak sam mislio da je dosadan i zbilja grozan.Ali već drugi put,kad sam ga pogledao na HBO-u,film mi se tako svidio da su svi oni moji komentari nestali i pretvorili se u sve pohvale.Možda nije spektakularan kao prvi dio (jer ima podosta rupa u scenariju),ali film je solidan.

Vrlo dobar

Prvo- skidam kapu na hrabrosti jer nastavak nije pratio original, već se fokusirao na druge elemente i dao poprilično drugačiji uradak od prethodnika. Uostalom, ako neko želi raditi čisti nastavak, neka napravi mini-seriju. Stoga, O11 nema smisla previše uspoređivati s O12. O11 se oslanja na dinamiku, upotpunjenost i scenarij. O12 se više drži šarmantnosti, vizualno-auditivnog aspeka i "super-cool" špreha. Glumci. Pohvale Damonu (zbog dobre glume) i Casselu (zbog dobre uloge), anti-pohvale Pittu (je li mogao biti više kul???) Kamera. Vidi se da su se trudili po tom pitanju. U početku je malo napadno i isfurano, no budući da su dodali i nešto novog (scena s avionom i laserskim zrakama), onda ipak ispada kao plus. Muzika. Bez zamjerke- s naglaskom na "The r la menthe" u sceni s laserskim zrakama. Scena je jedna od boljih u zadnje vrijeme. Savršeno izrežirana, ritmična, energična i ostavlja odličan efekt. Podiže ocjenu filma za 1. Lokacije. Nisu pretjerano ni bitne. Osobno drag Amsterdam. Humor. Pohvale. Nije prenapadno, nego uredno i opuštajuće. Par dobrih fora koje su već prije navedene. Sve u svemu- bolje od prethodnika, ali samo zato što su pogodili one elemente koje tražim kod filma. Preporuke uz naglasak na- opustite se i pustite ih neka odrade svoj dio. I ne previše razmišljati.

Ma baš je dobar !!!

I oko ovog naslova sam bio dosta skeptičan,naime več je prvi dio bio zapravo remake.I kao takav nije bio zamišljen za nastavke,ali pošto je igrom slučaja zaradio brdo para,bilo je logično da če vjerovatno raditi nastavak,ali o čemu,o još jednoj dobro zamišljenoj pljačci,ili u ovom sličaju tri!?Tak ih mogu štancati u nedogled,Oceanovih 13,14,15...mislim što nam je nastavak mogao novo i zanimljivo ponuditi?! Prvi mi je bio baš dobar i zabavan,prepun odličnih dijaloga u odličnoj režiji Stevena Soderbergha. Ali nakon što sam ga odgedao Oceanovih 12,zaključio sam da je to također zabavn filmić,možda čak i zabavniji od prvog.Sam početak je bio dosta spor i naivan te nadasve prejednostavan.Benedickt ih nađe,traži svoju lovu nazad te im dadne rok od 12 dana da nabave lovu,zbilja ful jednostavno. Prvi je bio malo dinamičniji i malo tajanstveniji,nije se baš moglo skužit kak su ih smuljali.Dvojka gubi malo na dinamici zbog duljine,pa je mjestimice pomalo spor. No zato je režija odlična,kao i glumci.Istina neki likovi su malo gurnuti u pozadinu,npr lik kojeg glumi Bernie Mac ili Carl Reiner,ali to je zato da bi novi likovi u izvedbi prekrasne Catherine Zeta-Jones i odličnog Vinceta Cassela izašli u prvi plan,te da ih malo bolje upoznamo. Nakon prvih 20-ak min. film je postao jako zabavan,i tu bih kao najzabavnijeg glumca od njih svih naglasio Matt Damona,te najjači štos u filmu kad Julija Roberts tj. lik koji glumi,Tess mora glumiti Juliju jer joj fizički liči,a u cjeli taj štos još upadne i Bruce Willis igrajuči samoga sebe.Ali definitivno najdraža sekvenca je i meni kad Cassel u brakedance stilu uz pratnju odlične muzike prolazi kroz polje lasera,fakat odlično i zabavno,ta sekvenca je definitivno podigla film u mojim očima. Šteta što DVD-e izdanje nema nikakvih dodataka,a baš bih volio vidjeti neuspjele scene,jer je očito da se je ekipa super zabavljala ispred kamere,što nimalo ne čudi kad ih je večina je surađivala na drugim naslovima. Meni se je svidio,zabavan je.

prosječno

Previše dobrih glumaca tako da cijeli film imaš osječaj da se natječu tko će bolje ispasti,čak su stavili i Bruce Willisa.Jedna od svijetlih točaka je fantastični francuski glumac Vincent Cassel kao Noćna lisica.Putuvanje po svijetu ,razbacivanje s ciframa solidna zabava i to je to.Prvi dio je 10 put bolji.Ocjena 3

Dobro ali ne i spektakularno

Neke radnje su pre brze, nedorecene, nije za starije jer nece sve "pohvatat". Ocjena je 3 da je malo doreceniji bilo bi za 4. DVD 3.

Svi su skužili

Nisam priželjkivala gledanje ovog filma,ali kad imaš ludu sestru kao ja:)... No,pozitivno sam se iznenadila jer je zapravo sasvim zabavan i taman da zaboraviš na životne nepogode.Svi su elementi tu:hrpa popularnih mainstream glumaca,pa ti biraj kog ti paše.Ja biram MATTA DAMONA:).A tu se sasvim slučajno našao i Vincent Casell koji je europski šlag na tortu. Možda je ocjena malo previsoka,ali je zapravo jako,jako blizu četvorci.Najbolje scene: 1.Iskusni lopovi Pitt i Clooney pokazuju "zelenom" Damonu da je teško pregovarati,ako ne znaš pravi jezik("Da životinje na ekvatoru mogu laskati,Dan zahvalnosti i Noć Vještica bi bile na isti dan") 2.Bruce Willis dolazi kod svoje "prijateljice Julie Roberts",a svi mu govore kako su "odmah skužili,čim nije pričala s njim u restoranu,odmah su skužili"(aluzija na Šesto Čulo,ako vi niste skužili) Za ljetnu zabavu-preporučujem!

Ocean's Twelve

Kad se sjetim prošlog djela,vidim kako je ovaj puno lošiji.U prvom su imali odličnu temu i glumu u filmu,a sada...Izlizana priča,loša kamera,...Jedino što je ostalo dobro je gluma.Ako niste pogledali prvi dio,radije pogledajte njega i nemojte pogledati ovaj.Osjećat ćete se puno bolje!

Ocean's Twelve

"Ocean's Eleven" mi je bio super. Lagan film sa dobrom pričom, izvrsnom glumačkom postavom, te iznimnim završetkom. Original nisam gledao, tako da ne mogu suditi je li remake bolji ili lošiji, ali sam za sebe od mene zaslužuje najvćeu ocjenu. "Ocean's Twelve" ima još bolju glumačku postavu, malo klimaviju priču, također izvrsnim krajem (barem što se rješenja pljačke tiče). "Ocean's Twelve" nije "Ocean Eleven", niti to pokušava biti. Oba su filma šarmantna na svoj način, a meni je "Ocean's Twelve" mnogo šarmantniji. Priča je možda klimavija (u smislu realnosti), no općenito filsmka industrija funkcionira na principu ugode a ne realnosti, stoga mene to ovdje uopće ne smeta. Soderbergh je zadržao svoj "prljavi" stil režije. Klimava kamera, zrnata slika, puno prašine na slici u nekim kadrovima. I to funkcionira odlično. Ovo nije još jedan ispolirani high-tech akcijski film, već jedan high-tech akcijski film sa osobnošću. Dobra atmosfera tijekom snimanja osjeća se u filmu, šale su vrlo dobre, makar ih je moglo biti malo više. Ne smeta be guranje nekih likova u pozadinu, jer iskreno većina ih nema veću ulogu u novim pljačkama, a skupa su opet samo zato što trebaju otplatiti dug zbog jedne zajedničke pljačke. Taj dio ne smatram previdom scenarista (dapače meni je sasvim logičan) već kritičara. Nekada im lampom treba pokazati što je netko htio reći, odnsono neka oni ubace likove u priču kako treba kada tako puno pametuju. (Mogući spoiler!) I često se ljudi pitaju tko je dvanaesti član. Onako kako sam ja shvatio, dvanesti član nije stalan. Oni su izmanipulirali sve tako da dvanaesti član bude onaj tko ima potrebne sposobnosti u određenom trenutku (bilo to s njegovi znanjem ili ne). "Ocean's Twelve" je dobar film. Nije sofisticiran kao prethodnik, već je potpuno drukčiji i uspoređivati ih nema previše smisla. Film igra na drugu notu. Mnogima se to nije svidjela, ali neka vas film vodi svojim tempom, bez utjecaja prethodnika. Svidjet će vam se, garantiram...

Zabavno

Oceanovih 11 je odličan film, Oceanovih 12 sasvim solidan iako slabiji. Unatoč pomalo kaotičnoj radnji u nekim dijelovima filma, film je jako zabavan i zanimljiv, s nekoliko odličnih scena. Moj favorit- breakdance pljačka Vincenta Casella.

Nothing but a sequal

Brad Pitt je previše eksponiran, George Clooney premalo, a jedino je Andy Garcia zadržao čaroliju iz prvoga dijela. Catherine Zeta-Jones??? Šta ona radi tu? Tragedija! Nadam se da neće bit Oceanovih trinaest. Ili da barem neće bit ovkvo blockbustersko sranje. Ali, uz savršenu predvidivost (koja tjera gledatelje da se osjećaju natprosječnijim), film ima nekoliko duhovitosti, pa, eto, prolazi.

prenemaganje

gledljiv film ali remake remakea te kao takav puno ni nije mogao ponuditi.. Veci broj slavnih likova nije pridonio na kvaliteti filma.

Šteta

Stvarno je šteta okupiti takve glumce i uložiti toliko love, a film je ispod svake očekivane razine (čak i da sam pesimist). Slaba akcija, nema baš pljački, preglumljavanje, šuplji zaplet... Loše!

Fora...

Ja sam se ugodno iznenadila gledajući film jer i nisam baš imala najbolja očekiavanja...Izbor glumaca je dobar, sve izgleda prirodno, kao da im je bio gušt snimati film, ništa nije isforsirano. Radnja je napeta, fore su smiješne, i Brad Pitt je neodoljiv.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

DOBRO!

Film nije loš! Zapravo je odličan! Ima dosta zapleta, ali i dosta komičnih situacija, što je dovoljno da nas sve film oduševi. Najbolje mi je svoju ulogu u ovom filmu odigrao MATT DAMON! Baš mi je smiješan! Film je O.K!

Ocjena recenzije: 2.43 Tvoja ocjena: -

sasvim kul:)

Evo mene, jedna od onih rijetkih kojima se film baš svidio! Totalno je dinamičan i po radnji i po načinu snimanja. Cijelo vrijeme sam se lagano smiješila, bilo to zbog fora, (kojih ima na sve strane)ili sjajne atmosfere koju nam pružaju glumci koji se totalno zezaju kao da su najbolji prijatelji! Snimanje po Europi je pun pogodak; ajme divnih li gradova, glumci su napravili sjajan posao; svi su totalno kul, a posebno mi se svidio Matt Damon, muzika je preodlična i moram kupiti taj cede, fora roberts/willis je mrak kao i sprdnja Damona kad mama dođe po njega:))I zaista jadna Julia užasno izgleda, ah ta djeca! ja bih film preporučila svima; jer je zabavan, samo nemojte ljudi očekivati brda i doline; to je ipak filmić!:) I da prijateljice, ubila bih za čips kada ga je brad onako slasno jeo!:)))

a ko je 12.?

izvlaci ih dobra mjuza, lokacije snimanja, dakle, sama europa, to im pol filma drzi, fora s julijom roberts, ofkors , jos par dobrih scena,kao i to sto oni zbilja djeluju kao ekipa iz pravog zivota,ona,imaju neku kemiju. inace je okej filmic,covjek se ugodno zabavi, ali za pogledati doma (ipak se manje love potrosi:).p.s. obavezno imajte cipsa uz sebe,jer ce vam se garant jesti onda kad ga i brad jede haha

jednostavno lose

Lose, jadno i napuhano hollywoodsko sranje. Uostalom sto se i moglo ocekivati kada je i prvi film bilo katastrofican, a nastavci vecine filmova su uglavnom uvijek losiji.....

uzas

ksd poslije tridesetak minuta trajanja filma jos uvijek sjedite i cekate "da film krene" onda vam je jasno o cemu se radi....By the way tako se osjecate do posljednje minute...Uzas !!! Zao mi je vremena koje bilo bolje potrositi na spavanje, na primjer !

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

ajme strašno!

ovaj film odaje dojam uratka bez redatelja (stevene, stevene, što ti bi?), sa scenaristom bivšim portirom nekog velikog studija koji se dočepao prvog posla, a glumacka je postava, bez obzira što se ponaosob gledano radi o dobrim glumcima, potpuno pobacila i cijelo vrijeme izgledala kao stado ovaca bez cilja. no, vrlo fancy stado, u finim odijelima i kostimićima (izuzevši nikad ružniju roberts, valjda izmučenu jutarnjih trudničkim povračanjem), sa stavom 'nu me, jel' sam frajer' (pitt) i 'nu me jel' sam kul, a imam skoro 50 godina' (clooney).... la,la,la... plitko i banalno do boli. mislim da je samo jedna premijera ovog filma sa polovičnim sastavom zvijezda nadmašila celuloid u potpunosti! ma, tri puta! plus ide odluci da se film snimi u evropi, jer da se sve to moralo gledati u isprešabloniziranoj američkoj scenografiji, počela bih vrištati u prvoj četvrtini filma.

Ocjena recenzije: 4.14 Tvoja ocjena: -

dodici di Ocean

osjeca se kako je film prepun fora ljudi sa snimanja koje su smijesne njima, a nama nisu bas toliko. jedan primjer. jedna je obozavateljica pitala georga c. koliko ima godina, a on ju je pitao koliko bi mu dala. dala mu je 50, a ima 42. pa nije bio presretan, tu foru iskoristili su i za film pa se naljuti. svejedno, pomalo neobican film koji se moze podnijeti bez grceva, to znaci da zadovoljava prohtjeve ali ne nudi nista extra. premda, u jednoj sam sceni doista uzivao, kad julija roberts glumi samu sebe pa je sretne bruce willis koji se nakratko pojavljuje u filmu. sad kad sam vam otkrio, po mom misljenju, najbolju foru u filmu mozete mi recenziju ocjeniti i sa 1, jednostavno se nisam mogao suzdrzati. jedna od filmova koji se mora pogledati, ali samo radi reda.

incredibiles

đuro svaka čast na sinhronizaciji

Ocjena recenzije: 1.17 Tvoja ocjena: -