Kum 3

Palac prema gore

Ne razumijem zašto je toliko podcijenjen , stvarno ne razumijem.

Savrsenstvo

Sva tri dijela su odlična.Gluma,glazba i cijela priča ...

NEPRAVEDNO KRITIZIRAN BRILJANTAN ZAVRŠETAK LEGENDARNE TRILOGIJE

Ovaj film je označio završetak vjerovatno najbolje filmske trilogije ikad snimljene. Pacino je odlično odglumio M.Corleonea kao ostarljelog bossa koji pokušava preći na legalan biznis,a glumački ne zaostaju ni odlični Andy Garcia i Sofia Coppola.Film je kao i svoja dva predhodnika vrhunski snimljen i radnja je odlična i zanimljiva a o scenariju sve znate.Međutim film je zaradio dosta negativnih kritika najvjerovatnije jer se povezala mafija i Vatikan,nemojte slušati kritike jer ovo je film koji morate pogledati.

Izrazito podcijenjen i nepravedno kritiziran film

Kraj Coppoline trilogije obilježen je jednim predivnim uratkom nastalim 16 godina nakon drugog filma i logično je da je Coppola mora mijenjati stil kako bi se prilagodio novom dobu. No, 'Kum 3' i dalje zadržava jako puno kvaliteta iako je objektivno ovaj film slabiji od prethodnika. Ono što je mene posebno impresioniralo je pažnja i primarnost koju napokon dobiva centralni i najbitniji lik trilogije: Michael Corleone. Ovdje vidimo i u potpunosti možemo razumijeti njega i njegove postupke; on je čovjek koji je rastrgan krivnjom za sva zla koja je učinio, istovremeno je i čovjek koji pokušava legalizirati sav svoj posao no uvijek se ispriječi netko ili nešto što ga uvlači još dublje i vodi ga do tragičnog kraja. Predivan je odnos između Michaela i Kay (odlična Keaton), a uvođenje Vincenta (životna uloga za Garciju) je ključan element za okončanje sage o Corleonima. Vincent je čovjek koji neće smiriti situaciju već potpiriti vatru i osvećivati se svima što je poruka da će se besmisleno ubijanje nastaviti i nakon Michaelove smrti. Izrazito bitan lik je i gotovo nigdje spomenuta Connie (Shire) koja postaje praktički desna ruka kuma. Michael na kraju gubi ono do čega mu je najviše stalo: obitelj, te umire sam, napušten od svih. Također uvođenje katoličke crkve i opisivanje odnosa u samom Vatikanu je jako smjelo viđenje i jako blisko istini. Nema samo mafija moć u modernom svijetu kao da je poruka Coppole. Coppolina režija je odlična, gluma Al Pacina je savršena i prava je sramota što na stvaranju lika Michaela, kroz sva tri dijela, nije bio nagrađen barem jednim Oscarom. Najveći promašaj je casting Sofie Coppole koja glumi bitan lik Mary. Sofia ne zna glumiti, radi grimase pokušavajući biti lijepa a kemije između Mary i Vincenta uopće ni nema. No, ako zažmirim na scene sa Mary 'Kum 3' je jedno predivno filmsko iskustvo i jako dobar završetak najbolje trilogije ikad napravljene.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

Odličan završetak odlične trilogije!

Iako je ovaj završni dio najljepše filmske trilogije snimljen 15-ak godina nakon drugog dijela, film ipak na dostojan način zatvara predivno poglavlje o obitelji Corleone. Po stilu kako je snimljen i kako se odvija radnja ovaj film je dosta drugačiji od svojih prethodnika. Coppola je vjerovatno morao tako postupiti, upravo zbog velike vremenske razlike između ovog i drugog filma, pa je tu činjenicu želio iskoristiti i u samom filmu. Pod tim mislim na skroz drugačijeg Michaela Corleonea koji više ne djeluje toliko moćno i koji se svom snagom bori protiv svoje mračne prošlosti (pogotovo ubojstva svog brata). Tračak onog ''starog Michaela'' vidljiv je kroz like Vincenta (odlični Garcia), a Michael Corleone nastoji ga uputiti na ''pravi put'' sve sa ciljem kako bi zaštitio svoju kćer koja mu je sada sve na svijetu. Ovaj odnos između spomenutih troje likova je Coppola maesteralno opisao. Iako film ima dosta usporeni ton i nije toliko dinamičan,ipak sve kulminira konačnim obračunom sa izdajnicima, koji je po mom mišljenju najbolji dio filma (i jedan od najboljih trenutaka u cijeloj trilogiji). Paralelno kombiniranje kadrovima ubojstava i kadrovima u operi je maestralno! Završna scena u kojoj ostarjeli Michael umire je toliko upečatljiva (iako ne traje ni cijelu minutu) i stavlja točku na jednu prelijepu priču. Iako je ovaj film za nijansu slabiji (neću reći lošiji) od svojih prethodnika, riječ je o vrhunskom filmskom doživljaju!

zaključak

film je odličan koji zaključuje trilogiju ! film mi se sviđa , jedino što u tom zadnjem dijelu dolazi do izražaja kako mlado mijenja staro pa je tako novi don zamijenio michaela i ja bih to izmijenila jer koliko god se michael želio promijeniti sve ga je vuklo natrag , ali svima , vjerujem , puno nam je draži kao šef podzemlja nego dobrica ! I zadnja scena filma je jako dirljiva! možda sam mlađa ali znam samo da je kum - sva 3 dijela. najbolja trilogija koju sam ikad gledala ! pogledajte je svakako