Kum 2

kum 2

Sjajan film jedan od najboljih ili mozda najbolji

The Godfather 2

Zadivljen fotografijom, glumom (svih glumaca!), scenografijom, kostimografijom, atmosferi samog filma, donosi do zaključka da ocijena nemože biti manja. Istina, možda nije bolji od jedinice, ali who cares. Kum - triologija se na kraju zaokruži ko jedna cjelina i dobi se jedan film, koji je kao što je neko prije napisal, ko bajka. Ako se film gleda i 30 godina poslije njegovog snimanja, to znači jedno...Gledat' će se i za 50, 100, 200..Ako nas bude :D Ovakvi filmovi su vječni i amen.

bez rijeci

Uz prvi dio dva najboja filma na svijetu. od ovog bolje ne može.....

extra

sigurno najbolji film svih vremena.

Kumica Sekyiwa kaže....

Mislim da ovaj film nije potrebno komentirati, dovoljno je rečeno samim time koliko je godina prošlo od izlaska filma a on je i dalje jedan od najboljih u povijesti. To je takva kvaliteta koja će se dat pogledat i za pedesetak godina i dalje će bit odličan.

Kako stvoriti super nastavak filma?

Odgovor je vrlo jednostavan: Dajte Francisu Fordu Coppoli da snimi nastavak Kuma sa gotovo istom ekipom! Jedino umjesto genijalnog Marlona Branda ubacite jednako genijalnog Roberta De Nira i tad-dam!! Remek-djelo sedme umjetnosti! Film opisuje jedna riječ: transformacija. Film prati dvije transformacije: mladog Michaela iz nevinog mladića u hladnokrvnog šefa mafijaškog carstva i bratoubojicu i mladog Vita Corleonea iz poštenog i vrijednog radnika u Vladara gotovo polovice New Yorka. Naravno, film je po mnogima nadmašio i prvi film, koji je sam po sebi remek-djelo, ali ja ipak ne bih rekao da ga je nadmašio jer onakav film se snima svakodnevno, ali ga je zasigurno dostigao po kvaliteti. U ovom filmu imate sve ono što ste imali i voljeli u prvom: Fantastične glumačke nastupe, predobru priču, fenomenalnu režiju, dirljivu glazbu i super okrutno-žalosnu završnicu sa tolikom silmbolikom da graniči sa Biblijom. Ma film je toliko dobar, da mi počne slina curiti kad ga se sjetim.

samo ću ovo reći

Fredo ,you'r my older brother and I love you ! but don't ever take sides with enyone against the family again ...... ever!

FENOMENALNO!

O ovom filmu se nema nešto novo reći što već nije rečeno, a sve se može opisati jednom riječi - FENOMENALNO! Coppola i ekipa napravili su nešto neponovljivo: snimili su nastavak genijalnog filma koji je po mnogima i bolji od prvog dijela. Ja osobno to ne bih tako ocjenjivao nego bih ova dva filma gledao kao jednu cjelinu. Priča koju je Coppola započeo s prvim dijelom, ovdje je nastavljena i napravljena u maniri najboljih, jer ovdje je Coppola napravio nešto nezamislivo: paralelno nam priča i prošlost i sadašnjost obitelji Corleone. Djetinjstvo, odrastanje i početke Vita Corleonea je opisao uz odličnog De Nira (po mom mišljenju, njegova najbolja uloga) koja mu je donijela i Oscara (ja bi mu dao dva odjednom). Tamo gdje je stao u prvom dijelu, Coppola ovdje nastavlja gdje nam predstavlja Michaela Corleonea kao nemilosrdnog Dona najvećeg mafijaškog carstva. Upravo je fascinantna Pacinova rola i njegova transformacija iz nevinog i mladog Michaela iz prvog dijela koji ne želi imati veze sa ''obiteljskim'' poslom, u okrutnog i hladnog gangstera koji je spreman čak i brata ubiti. Ono što započeto s prvim filmom, nastavljeno s ovim, a kasnije završeno i sa trećim dijelom je najljepša priča o nastanku, rastu i propasti jedne obitelji koju je Hollywood ikad napravio.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -

Obavezno gledati

Po meni ali i svima najbolji dio trilogije. Pratimo dvije paralelne priče.U prvoj gledamu Michaela Corleonea kao Kuma koji kao i njegov otac pokušava voditi obitelj dostojno kao i njegov otac. Pritom će preživjeti atentat, pokušati legalizirati kockanje i izgubiti ženu.U drugoj vidimo kako je Vito Corleone došao u Ameriku i pod kojim okolnostima. U početku će se kao i svi mučiti u životu no njegova neustrašivost i pamet dovest će ga do pozicije najmoćnijeg mafijaša u svom gradu. Ovdje vidimo dvije razvoj dviju generacija koja je od samog početka osuđena na propast. Glad i siromaštvo su uzrok svega što je Vito morao postati. Novca su na kraju imali no vidimo da to ipak nije sve što je čovjeku potrebno. Redatelj odlično spaja dvije radnje i svaki glumac dobija priliku da se iskaže. Deniro je zaslužio kipića a trebao ga je dobiti i Pacino. Jedan od najbiljih filmova svih vremena.

Ponuda koja se ne odbija

Ne znam što da kažem... najbolji filmski nastavak ikada snimljen koji (možda) čak i nadmašuje jedinicu, fenomalna priča i Coppolina ideja da nam prikaže mladog Don Vita i njegov put kako je postao Godfather. A tek priča o mladom Michaelu i njegova transformacija u oca - genijalno od početka do kraja!!! A kraj - kada mora likvidirati brata koji ga je izdao (dođe mi da zaplačem),te dok ovaj moli Zdravomarijo dobija metak u glavu. A uloge, ne znam stvarno tko je bolji u tom vrhunskom glumačkom nadmetanju - Pacino ili De Niro... Onaj tko još ovo remek-djelo sedme umjetnosti nije gledao, odmah u videoteke i pogledati cijelu trilogiju, jer to mu je ponuda koja se ne odbija... Ocjena: 5 k'o kuća!!!

Najbolji kum!

Što reći o Kumu 2, a da to već nije ispričano. Film je jednostavno kao i cijela triologija prerastao u kult. Tko ga nije gledao, neka obavezno pogleda, kao i ostala dva filma. Oni su jednostavno cjelina, naročito 1 i 2 dio. Mislim da bi serijal KUM trebao postati priručnik mafijaških filmova. Coppola, svaka čast.