Spašavanje vojnika Ryana

Odlično,ali...

precijenjeno.Spielberga iznimno cijenim kao filmaša,a ljubitelj sam i ratnih filmova,stoga sam kad tad morao pogledati Spašavanje Vojnika Ryana,film kojeg kritičari nazivaju njegovim najboljim filmom.Film me,ruku na srce, pomalo razočarao.Cijela glumačka postava je vrsni posao.Hanks je u svojoj ulozi vrlo dobar,ali me njegova izvedba nije ostavila bez daha,stoga ne znam jeli njegova nominacija za ovaj film opravdana.Akcijske scene,tj scene borbe su fenomenalno snimljene,realno i brutalno kako i trebaju biti.Sekvenca iskrcavanja je remek djelo samo po sebi,gotovo imate osjećaj kao da gledate orginalnu snimku.Međutim,ono što me razočaralo je povremena prisutnost nepotrebne patetike.Iako je u nekoliko scena prikazano kako Ameri ubijaju zarobljenike,scena u kojoj Hanks naređuje svojim vojnicima da jednostavno puste zarobljenog Nijemca koji je vjerovatno ubio njihovog suborca je toliko neuvjerljiva i patetična da mi je pokvarila cijelokupan dojam filma.Zbog još nekoliko takvih scena me film nije ostavio bez daha poput primjerice Stoneovog VODA SMRTI i/ili Coppoline APOKALIPSE DANAS u kojima je rat prikazan na toliko mračan i realan način da vas prati onaj osjećaj prisutan kod gledanja horor filmova. Nemojte me krivo shvatiti,ovaj film smatram jednim od najboljih ratnih filmova sa genijalnom i realnom akcijom,koji je po meni (zbog nekoliko navedenih mana) ipak precijenjen.

Bolji od drugih :)

Neki filmovi odnosno ljudi koji ih rade neshvaćaju bit filma.Zašto stave neki film ko ratni a nema veze s ratom.Kada bih išli u to što je ratno, a što nije...spali bi možda na par filmova: Spašavanje vojnika Ryana, Harrisonovo cvijeće i Pisma s Iwo Jime....Ovaj film je SUPER !

Tom Hanks

svidjaju mi se svi filmovi vezani za 2 svj rat ali ovaj film je naj bolji specijalni efekti gluma radnja filma i sve ostalo je super

remek djelo

kada režira Steven Spielberg, a uz jedinstvenog Toma Hanksa glumi čitav niz perspektivnih i poznatih glumaca, nema mjesta nekom velikom prosipanju pameti. uvodnih 20ak minuta nevjerojatno realne i zanimljive scene iskrcavanja već je sastavni dio obavezne opće kulture, a bitnije ne odudara ni sam završetak. ostatak filma odlikuje se maestralno ukomponiranim i odglumljenim pričama posve različitih ljudi na istom mjestu sa istim ciljem. u prijevodu, prava priča ratovanja. ovakav užasno interesantan scenarij bez previše "glume" i glorificiranja koječega je zaslužio genijalnu režiju i glumu hollywoodske kreme što ovaj uradak na posljetku i čini kultnim filmom.

Jako dobro

Spašavanje vojnika Ryana je svakako jedan od najrealistčnijih ratnih filmova ikada (jedino se možda s njime može usporediti Harrisonovo cvijeće i Pisma s Iwo Jime) ikao nije najbolji film u karijeri Stevena Spielberga. Prvih 15 minuta je jedan od najboljih uvoda u film ikada stvarno prerealistična scena iskrcavanja če svakom gledatelju ostati zauvijek u pamčenju. Film zatim u sredini zapada u nepotrebnu patetiku kako su Amerikanci nevinašca, a svi drugi su da su krvoloci i negativci. Stanje se drastično popravlja pred kraj u nezaboravno režiranoj bitci za strateški važan most. Nije najbolji ali je definitivno među najboljima u Spilbergovoj karijeri. Sada su mnogi klinci koji su odrasli uz Call of Duty i medal of honor sranja saznali šta ustvari rat znači. To je prosipanje krvi i komada tijela a ne neka igrarija.

Odlično :)

Film je ispunio ocekivanja, barem moja :) Realan prikaz rata od prve minute pa sve do samog kraja ovog prekrasno uradjenog filma; odlicno odradjeno, snimljeno i upakirano. Film je od pojedinih dobio nesto nizu ocjenu zbog navodnih nerealnosti, ali ja se ne bih slozio. 'Sporni' trenutak je na samome kraju filma (Hanks - tko je gledao znat ce o cemu se radi) ali bio je nuzan za prenosenje same poruke filma. Od mene - 5 :)

Pravi Ratni Film

Ovaj film sam gledao vise puta i svaki put se oduševim! Priča je originalna, a prvih 22 minuta filma su jeziva i ipak tako neverovatno realna! Mogu samo da kažem: Svaka čast Steven!!

Prekretnica ratnog filma

Ovaj film je dokazao da Spielbergu najbolje leži razdoblje Drugog svjetskog rata. Prvo je dobio Oscara za Schindlerovu listu, a sada je opet briljirao ovim filmom. Film se za Oscare borio sa također hvaljenim ratnim (točnije anti-ratnim) filmom Tanka crvena linija. Svi ljudi koji su gledali film, mađu njima i ja, slažu se u jednom: film je najrealniji prikaz rata ikad snimljen. Što još reći kad se zna da je Tom Hanks dobio medalju od Francuske vlade za realan prikaz vojnika? I dan danas se sjećam kad sam prvi put gledao film. Uvodna scena iskrcavanja u Normandiji mi je otvorila i oči i usta. Naprosto nisam mogao vjerovati da netko može nešto takvo prikazati. Za osobu kojoj je pojam ratnog filma tada bio Rambo, to je bilo nešto nevjerojatno! Nakon prvog gledanja, nisam znao što da mislim. Nakon drugog gledanja, znao sam da gledam nešto što će promijeniti filmsku industriju. Do tada realnost u ratnim filmovima se nije toliko cijenila (čast iznimkama) i akcijske scene su često bile toliko nerealne da je sve ličilo na crtić. Ovo je bilo ne realno, nego dokumentaristički. Kada vidite kako vojnik drži vlastita crijeva ili kako ostane bez noge uslijed eksplozije, ili kako mu glavu prepolovi snajperski hitac. Iako film kasnije malkice pati od patetike i preuveličavanja herojstva (i bratstva i jedinstva), ali činjenica je da je takvih djela, ova priča JE nastala prema istinitom događaju, ne baš u detalje, ali bilo je tako. Ljudi su se stvarno tada osjećali kao braća sa svojim suborcima. Kasnije su Spielberg i Hanks odlučili producirati Predobru seriju Združena braća koja se također bavi Drugim svjetskim ratom. Film pogledajte, a ako vam se film dopadne, pogledajte i Združenu braću i gledajte kako se nekoć služilo u vojsci.

Najbolje od rata

Nevjerojatan film. Početna scena je do jaja.Bez glezbe samo zvuk pucnjave i eksplozija.A oni Hanksovi pomaci bez zvuka. Nevjerojatno kako takav ratni film pun akcije može biti toliko antiratni. Bez imalo patetike i preseravanja. Scena kada ameri ubijaju dva švabe koji se predaju kao i povik "Pustite ih neka gore" kada nijemci ispadnu iz zapaljenog bunkera, naravno zapaljeni. TO su oni realni prikazi koji govore šta je rat i da ameri nisu finjaci koji ne ubijaju svoje zarobljenike i slično. Scena završne borbe u kojoj imitacija tenka Tigar I nadire kroz ulice gradića. ZAkon. Jednostavno osjetiš tu napetost iščekivanja. AMeri čekaju u zasjedi, tenk Tigar mrcina od 65 tona nailazi,a zemlja se trese. Realno do jaja. FIlm koji obavezno morate pogledati. JA osobno ga imam u svojoj kolekciji i pogledam ga najmanje jednom mjesečno.

Fenomenalno!

Operacija iskrcavanja savezničkih vojnika na obali Normandije tog famoznog D dana jedan je od najpoznatijih događaja Drugog Svjetskog rata. Spielberg otvara film upravo tom, nevjerovatno realistično prezentiranom akcijom iskrcavanja vojnika koji, pod teškom paljbom nacističkih snaga, nastoje doći do strateški važnih pozicija. General Marshall informiran je o velikoj tragediji koja je zadesila obitelj Ryan. Tri sina nesretne majke poginula su u ratu, o čemu će uskoro biti obavještena. General saznaje kako postoji i četvrti sin, također vojnik koji se nalazi u Francuskoj, duboko iza neprijateljskih linija. Nakon ovog saznanja učinit će sve ne bi li pronašao Jamesa Ryana (Matt Damon). U centru radnje je kapetan Miller (Tom Hanks) i njegova jedinica čiji zadatak je pronaći jedinog preživjelog Ryana i vratiti ga kući.

jel moguce

da neko nije dao ocjenu 5, nevjerojatno

Ocjena recenzije: 1.86 Tvoja ocjena: -