Gospodar neba i svijet sutrašnjice

ok

u kategoriji hommagea jako fino. lijepo izgleda, pogođen stil, dobar odabir glumaca, pristojna gluma. al eto, ja bas ne volim hommage. dala sam mu 3, iakoje mozda zasluzio i nesto vise :)

Zabavno i zanimljivo

Inovativan i mogu reči u današnje vrijeme čak i dosta orginalan film, pomalo stripovski.Odličan hommage 30-ima i filmovima poput"dan kad je zemlja stala", "ratovi svjetova" i sl.,odličan retro stil, možda pred kraj gubi malo taj čar i stil koji ima na početku i počinje ličiti malo na večinu današnjih filmova nabrijanih spec.efektima, ali sasvim malo, još uvijek je bolji od večine novijih, nazovimo ih "filmova".Odlična zabava od početka do kraja.Svidjelo mi se digitalno oživljavanje Laurenca Oliviera kao glavnog negativca, tako film još više dobiva na atmosferi.Odlična fotografija, a i gluma podsječa na izvedbe iz 30-ih i 40-ih, pomalo teatralna.Odlična glumačka ekipa, Jude Law pomalo podsječa na Eroll Flyna(ili kak se več piše) a i Gwyneth podsječa na starlete 30-ih..Svakako jedan od boljih filmova novijeg vremena, svkako pogledati, mislim da če te se dobro zabaviti.

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Grozno i neuvjerljivo

jel to mozda namjerno? Jel ovaj film sala? Parodija? Film san gledala daaavno, u kinu. Nazalost. Kamera je zanimljiva, sve ostalo mi je sranje. Ali totalno. Detalj kojega se sican: divovski roboti hodaju gradon (bolje receno, razaraju grad), a Gwyneth uredno seta medu njima i boji se da ne izgubi fotoaparat! I Angelina je u traileru i medu glavnin glumcima, a skoro se ne pojavljuje u filmu. Bilo je jos toga, ali evo da i ja nekoga bacin i kazen, lova je mogla bit potrosena na 700 boljih nacina - recimo kupovinu 140 milijuna zvaka od 50 centi. Ili bar na novi album 50 centa. :)

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

e ljudi film je super

Angie-super ko i uvijek, gwyneth dosadnaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! jude a mogo je i bolje.

Ocjena recenzije: 1.44 Tvoja ocjena: -

pre-fakin-dobro!

ovako dobro nisam se vec neko vrijeme zabavila. ne znam koji segment filma me vise odusevio. izgled slike tj. ona 30-te patina, roboti made by masta tog doba, isto takva gluma cijele ekipe, s poluiritantnom napolsimpaticnom Gwyneth i njenim fotoaparatom, kulerom kepten Lawom, Angelina s britanskim(haha) naglaskom i crnim povezom... drama, akcija, napetost, ljubav, humor, sve smuckano u stripovski naivnu, ali opet zabavnu pricu s ocekivanim hepi endom!i jos milijon detalja koji daju sasvim poseban sarm ovom, toliko puta vidjenom,a opet neobicnom filmu.

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -