John Q

Moglo je bolje

Pozdravljam temu kojom se film bavi jer je zbilja sokantna te glumacke izvedbe koje su odlicne....Međutim,kroz film se previse inzistiralo na patetici i klisejima zbog kojeg je ovo nazalost samo jos jedan u nizu solidnjaka.

Denzel W.

Cassavetesov film 'John Q' progovara o nepravednom zdravstenom sistemu u Americi s kojim je suočena radnička klasa; kroz priču Johna Archibalda koji se bori za život svoga sina na sve načine. Upravo u ljudskom i životnom pristupu temi Cassavetes uspjeva pogoditi finu dramaturšku liniju koja je nerijetko i previše sladunjava, no nikako negledljiva. Apsolutni pogodak je velika zvijezda u glavnoj ulozi Denzel Washington koji nema nikakvih problema "ući" u lik oca koji radi 20 sati na dan i koji bi učinio sve za svog umirućeg sina. On je glavna i jedina zvijezda ovog filma iako sporedni glumci nikako nisu za odbaciti. James Woods daje uvjerljiv prikaz umišljenog doktora, a Duvall i Liotta imaju totalno nepamtljive te gotovo epizodne uloge. Svih njih zasjenjuje naravno Denzel no to i nije neka novost. Apsolutne pohvale filmu koji je odlučio samo malo zagrebsti površinu problematike američkog zdravstva;nekako je to upravo i manjak filma jer konkretne teme su pomalo i zapostavljene kako bi se stigla prikazati životna drama obitelji Archibald. Iako kritički potopljen, 'John Q' će naći svoj put do srca običnih gledatelja a ako želite saznati više o zdravstvu u Americi preporučam genijalni 'Sicko' isto tako genijalnog Michael Moorea.

Ovog trenutka sam se ustao da napišem recenziju nakon što sam odgledao film. I moram priznati, film me poprilično oduševio, nadmašio je moja očekivanja. Film govori o ocu koji ne preže ni od čega da bi spasio svoga sina. Osim što je film kombinacija drame i trilera nabijen emocijama, istodbno kritizira američko zdravstveno osiguranje. Naravno, film ne izmišlja ništa novo, već je Michael Moore napravio i dokumentarac o toj temi, odnosno o beskupuloznosti američkog zdravstvenog osiguranja. Šta se tiče glume, tu Denzel Washington po običaju briljira i zbilja je uvjerljiv, James Woods je standardno antipatičan u ulozi proračunatog doktora a Ray Liotta je malo odbojan kao policajac, za razliku od Roberta Duvalla koji kao da je stvoren da pregovaračke uloge. Pitam se zašto ovaj film nema malo respektabilnije mjesto u Denzelovoj filmografiji. Vjeovatno zbog toga što su mnogi prepoznali velike sličnosti za klasikom Pasje popodne. Zbilja moram priznati da neki dijelovi filma po radnji i konceptu zbilja podsječaju na dotični film, ali to sve nije s namjerom tako. John Q ne govori o pljački banke nego o bitci za nečiji život. Iako ovo nije najoriginalniji film što sam ga pogledao i iako sadrži tipične odjavne špice i rasplet, ipak ga visoko preporučujem.

prilicno dobar

Jedan od boljih triler-drama za mene. Film koji pokazuje koliko se roditelji brinu za svoju djecu, takodje i cinjenicu sta sve mogu uciniti za njih.. Otac - John ( Denzel Washington ) prodaje kucu, zaduzuje se itd.. sve da bi imao da plati doktorima nakon sto je cuo da njegov sin treba obaviti transplantaciju srca. Mada to nije dovoljno pomoglo, a doktori odbijaju da obave operaciju bez odredjene sume novca - John se ljuti i okupira bolnicu i prijeti.. Ubrzo to postaje glavna vijest i ubrzo su nasli novo srce i uspjesno operisali djecaka. Doktori su to na kraju uradili za dzabe - da li iz sazaljenja? - Ne. Kada su vidjeli kolika je njegova ljubav prema sinu... Ovaj sam film prepricavao na pismenom iz maternjeg na temu "Istina boli", veoma je pomoglo. 9/10