Zameo ih vjetar

zameo ih vjetar

Mislim da sam ga pogledao najmanje 10 puta...KLASIK NAD KLASICIMA !!! Žalosno je da 99 posto mlađe populacije znaju za ovaj masterpiece ali ga nažalost nikad nisu pogledali. Mislim da je ovaj naslov stvar opće kulture.

Sjajna priča o ne tako sjajnim ljudima

Ovaj film sam nedavno pogledala i mislim da je zaista sjajan, vizualno i glazbeno dobar, uzeti su pejzaži, a glumački nastupi su zaista odlični. Moj najdraži lik je Melanie(Olivia de Havilland) koja iako u pomaloj sjeni od Scarlett je savršena. Scarlett ne volim, ali je ne mrzim jer smatram da je izuzetno snažna i hrabra žena, no isto tako je sebična, pokvarena i umišljena žena koja ispred svega samo misli na sebe. Koliko god ona mislila na dobrobit obitelji, ona je mislila na sebe i onako izopačeno ukrasti sestri zaručnika zbog novca je zaista izvan svake granice. Njena sestra je također mogla s tim novcima njima pomoći, no Scarlett je htjela da je ona glavna i smatrala je da je svatko drugi nesposobniji od nje, izuzevši njenog beskarakternog Ashleya. No i taj tip me nervirao, blebetao je o nekoj časti umjesto da joj je jasno i glasno rekao da voli Melanie, a ne da ju je ko budalu držao u mislima da ju voli. Iako je film zaista užitak pogledati i nije nimalo dosadan, ne mogu pobjeći od toga da je Scarlett jedna od najgorih osoba koje sam vidjela u filmovima i sam završetak filma je dobar jer je izgubila i Rhetta i djecu, no ona je rekla nezaboravnu rečenicu: Sutra je novi dan, jer zna da još ima dvije stvari koje voli: Taru i sebe.

Epik u pravom smislu riječi

Ovo ja zovem epkim filmom! 236 minuta radnje, kao sapunica, ali puuuuuuno bolje. Inače u recenzijama napišem o čemu se radi, ali ovdje bi mi za to trebalo podosta mjesta. Zato ću reći samo da se radi o ljubavi između Scarlett O'Hara (Vivien Leigh) i Rhetta Butlera (nki kažu Clark Gable, ali svi filmoljupci znaju da je to Stipe Mesić u mladim danima) i o tome kako se one vole, odnosno ne vole. Četiri redatelja su se izmijenila na režiji ovog filma, i to me ne čudi. Treba, brate, ovo režirat'! Mislim 238 minuta! Pa koliko njima treba da shvate da li se vole ili ne?! Nek' lijepo sjednu za stol i nek se dogovore, a ne ovak': pa ona njega ne voli, ali joj se sviđa, pa joj se uopće ne sviđa, pa ga obožava, ali on nju uvrijedi,... Ali budimo realni. Film je klasik, jedna od najboljih ljubavnih priča, svi oni silni novci koji su uloženi u taj film, vratili su se više nego dvostruko. Po ovom filmu bi se drugi redatelji trebali ugledati po tome kako se snima epski spektakl. Tri sata, tri sata. Za epik to je malo vremena! Za kraj: iako mi je bilo naporno gledati taj film u komadu, makar sam ležao, al' sam se zato ucrvo ležeći, isplatilo se.

remek djelo

Film kojeg imam u video kolekciji i kojeg pogledam makar jednom godišnje.

Tako se radi film!

Današnji bi filmaši svih vjeroispovjesti, boja kože i bez obzira na nacionalnu pripadnost trebali barem jednom mjesečno pogledati ovo remek djelo. Nenadmašni glumci, dialozi, kostimi, kamera, art director... Neponovljivo!

Klasik

Fantastičan film, pravi spektakl. Priča je više nego intrigantna, vrijeme građanskog rata uvjerljivo oživljeno, glumačka postava iz snova, a uz sve to je i vizualno vrlo dojmljiv. Meni je najfascinatniji bio Gable, njegov Rhett je stvarno životan lik. Vivian Leigh je svoju Scarlett učinila puno simpatičnijom no što je se sjećan iz knjige. Olivia de Havilland je također vrlo dobra. Jedini je problematičan Leslie Howard kao Ashley, nimalo uvjerljiv kao cjeloživotna ljubav. Zašto bi, zaboga, netko uopće pogledao njega kad je tu Gableov Rhett, a kamoli nešto drugo? Naravno, u filmu je puno patetičnih dijelova na koje naprosto okrećete očima a bez kojih se valjda u to vrijeme nije moglo, ali nije ih teško zanemariti u inače tako sjajnom filmu. Svakako pogledati, unatoč trajanju.

Klasik za sva vremena

Vječiti klasik. Onaj tko ga nije pogledao ranije, a ni na TV-u prije koji mjesec - odmah u videoteke i brzo pogledati ovo fenomenalno djelo sedme umjetnosti. Bez ovakvih filmova povijest kinematografije ne bi bila ista. Sve je odlično - od glumaca, režije, scenarije, kostimografije, nenadmašnog i nesretnog ljubavnog para, fenomenalnih rečenica. Uostalom, sutra je novi dan pa isspravite pogrešku života svi vi koji još niste ovo odgledali!

film nad filmovima!!!!

gledala sam ga cca 5 puta i svaki put me impresionira recenica- I won't think about it now.I'll think about it tomorrow. Anyways, mislim da nema filmoljupca koji nije pogledao ovaj fenomenalan film! Savrsen spoj ljubavne price i rata, glumci su izvanredni, scene su savrsene, a i tih 3 i pol sata se uopce ne osjete...Stvarno- najbolji film svih vremena!!!

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -