Predivan film

Animacija, glas Tom Hanksa, topla i poučna priča u pozadini Božićne atmosfere i nježna, dirljiva glazba. Meni je ovaj film zaslužio ocjenu odličan.

odličan film( ako bi se to moglo tako nazvat). jako mi se svidio i mislim da ovakve filmove nikada neću prerasti

lijepo

meni se dopao film. prica je simpaticna, a nije mi losa ni animacija. ovakve crtice bih svakodnevno gledala. obavezno za svakog klinca

polar na ex

U ovo blagdansko doba svi gledamo neke glupe (novije) blagdanske filmove. Od svih tih glupih novih "božićnih" filmova koji se vrte uvijek na istu temu, treba izdvojiti jednu iznimku, a to je animirani film "Polar Express".Film koji vrijedi pogledati. Pravi blagdanski film koji ima svoju čar, duh i lijepu poruku. Treba vjerovati. Svaki roditelj bi trebao s djetetom pogledati "Polar Express". Tom Hanks je odličan u svim tim njegovim ulogama i vrijedilo bi ga još koji put ćuti u animiranom filmu. Odlično su animirani kondukter (Tom Hanks) i cijela pozadina, ali djeca mi previše upadaju u oči. Nekako mi ne leže. Pokušali su ih vrlo dostojno animirati, ali im baš taj dio nije uspio, no uvijek se treba truditi. Bit će bolje drugi put. Film me toliko dirnuo da sam si pomislio da zašto po mene nije došao taj čudesni vlak, ali ja i dalje VJERUJEM da će on doći.

3D express

Sroceno u jednu recenicu: Ovaj animirani 3D film je najbolji zimski (Bozicni) izbor, za sve uzraste naravno! :) Nisam ni sumnjao da ce Tom Hanks napraviti ovako nesto, koristeci najnoviju tehnologiju za izrazavanje za cijeli film. Film je stvarno odlican, jedina zamjerka ide Tom Hanksu sto daje previse glasova za razne likove. Steta inace bi bila cista 5-ica. DVD izdanje 5.

Polarna plastika

Kao veliki obožavatelj svih crtića nisam okljevao ni trenutak kad sam vidio ovaj film na policama moje videoteke!!!! Iako več iz foršapana koje sam vidio par mjeseci prije sam shvatio koja če biti največa mana ovog uradka ipak sam mu dao šansu!!! Krenimo od priče... Svake godine u ovo doba Ameri nas počaste nekom Božičnom pričom koja nas zgrije oko srca u ovo blagdansko vrijeme!!! Ovaj put je to dječak koji ne vjeruje u Djeda Mraza i misli da je to sve jedna velika prevara... Na banje veče ispred kuče iz magle se stvori čarobni vlak po imenu Polar Expres!!!! Da bi povratio vjeru dječak kreče na fantastični put koji če završiti na Sjevernom Polu!!!! Tom Hanks daje glas glavnom/sporednom liku u filmu koji je napravljen po njegovom liku!!!! Scenarij nije ništa neviđeno ali ipak ispunjava zadaču koja se od njega očekuje tj. da svi barem malo na kraju povjerujemo!!! A sada onaj dio koji mi se nije svidio.... Nije mi jasno zašto neki animatori to jest oni koji rade takve crtiče teže ka tome da likovi izgledaju što više ko pravi ljudi!!! Tj. dobiješ ljde koji izgledaju kao da su od plastike i koji loše glume!! Jer da neki glumac tako loše odglumi nikad više ga nebi vidili na filmskom platnu!!!! Po meni crtići su crtići a filmovi su filmovi!!!! Čisti primjer su Pixarovi crtoći gdje su likovi malo karikirani baš iz razloga da izgledaju smješno/sltko/simpatični!!!!! Neznam,ali ovaj crtić u trenucima izgleda savršeno toliko da ne možeš razlikovati dali je glumac ili animirani lik a u trenucima misliš....plastika!!! No nevezano sa mojim ukusima mislim da če ovaj uradak oraspoložit mnoge za ove blagdane...pa ču mu ipak dati ocjenu 4 (ipak smo za božić svi malo bolji)) Ocjena:4

impresivno

što se tiće efekata i kompjutorske animacije,neke scene su stvarno za zapamtiti.Priča prati dječaka koji počinje gubiti vjeru u božić sve dok jrdnu noć pred njegovom kućom ne stane Polar Express.On se ukrca i počinje njegovo gotovo košmarno putovanje na Sjeverni pol.Film je ipak crtić za djecu no mogu ga s uživanjem pogledati i odrasli,5 za tempiranje izlaska.Polarni ekspres je prošli božić igrao u kinima i redovno je trabal izači u ljetu?No distributeri su ga čuvali malo u ladici i dobro su napravili.Malo su ga ipak previše hvalili jer je to već viđeno u Final Fantasy movie.Ocjena 4

Zimski ugođaj! Bravo!

Vrhunski animirani kompjutorkski crtić sa toliko dobrih scena zimske idile da čovjek jedostavno ostane uz fotelju do kraja. Kao što je Final Fantasy kao SF-akcija , tako je i ovaj crtić za sve uzraste izuzetno kvalitetan, duhovit i maštovit. Nema šta, odlično! Bravo!

djed bozicnjak

evo mojeg misljenja, a vi kako hocete. na prvi pogled, na forspanima, film mi se cinio kao dosadno ostvarenje, a niti taj tip animacije nije mi bio previse privlacan. jedva jedvice odlucio sam otici u kino jer nisam imao pametnijeg posla. a onda sam se ugodno iznenadio. animacija je takva kakva je, ali se covjek privikne no vukovi u snijegu i orao u letu nakratko prikazani pokraj vlaka jedna su od scena koje mi se jos uvijek katkad vrte u glavi. a film ima lijepu radnju. djecak sanja da ide na sjeverni pol gdje napokon vidi djeda bozicnjaka u cije postojanje sumnja. no nikad zapravo ne vidi tog djeda osim u snu. bez brige, time vam nisam otkrio nista sto bi vam moglo pokvariti uzitak gledanja jer se to vidi od samog pocetka. na kraju filma djecak vjeruje u djeda kao sto se vjeruje recimo u Boga kojeg covjek nikad nije vidio. jednom ga je kondukter upitao: Znaci ti vjerujes samo u stvari koje vidis? zanimljivo. isto kao sto isusov apostol Toma nije vjerovao da je isus uskrsnuo sve dok ga nije vidio. mozda vam se cini da pretjerujem s usporedbom ali cvrsto stojim iza nje i imam dojam da je u hollywoodskim filmovima opet postalo popularno biti pobozan i vjerovati u stvari koje nisu stvarne, tj. koje se ne vide svaki dan a s tim novim valom kao da je poceo tim burton koji je krupnom ribom pokazao da su istinite i izmisljene price, tj. pokazao na koji se nacin jako dobro moze interpretirati biblija koja ne nosi istinite povijesne podatke vec istinitu pricu. ovo je zaista jos jedna klasicna i tradicionalna bajka, ali to mi se svida i radujem se svim drugim koje tek dolaze. a, samo kao napomenu, film mi se svidio vise od shrek 2 koji je presmijesan, a u kojem nisam pronasao nimalo plemenitosti i carolije bajke, vec parodiju na cijelu tu stvar s tradicijom. nekima je to super, meni malo manje, al kaj sad. i jos sto se tice animacije, bolje da ipak crtice crtaju, a filmove snimaju. snimanje crtica stvara crtic neuvjerljivim i ljudski pokreti ne izgledaju estetski..