Zločesti Djed Mraz

Jedan od ljepših božićnih filmova

Možda se naslov recenzije čini čudan, no u meni je ovaj film probuio više dobrote i toplih osjećaja od ostalih klasičnih Santa Božićnih filmova koji ciljaju na otvorenu patetiku. Ovaj je nema, dapače, bježi od nje kao vrag od tamjana, no što on više pokušava pobjeći od duha Božića, to mu se i više približava. A mislim da je upravo to i bio cilj. Iako će vas količina psovki, odvratni glavni lik, te sama tema filma tjerati da ga zaobiđete zbog vređanja Božića, ovaj film sve te stvari veliča na svoj jako čudan način... Sjajna scena u kojoj patuljak treba pred djecu predstaviti Thortona kao Djeda mraza, a on par metara dalje od klinaca iza stagera leži pijan k'o letva - otkidao sam se od smijeha... Thorthonu ovakve uloge flegma likova odlično pristaje - ja tog čovjeka nakon ovog filma i nakon Čovjeka kojeg nije bilo više ne mogu zamisliti bez cigarete u ustima... Zwigoff me je opet ugodno iznenadio, nakon sjajnog Grada duhova gdje je odlično iskoristio jednog od najboljih glumaca današnjice (Buscemija), i ovdje mu to polazi za rukom sa Thorthonom. Božićni film koji se na prvi pogled to ne čini, no u svakom svom postupku postaje upravo to - samo bez nepotrebne patetike. Ocjena: 4

Billy Bob

Tipican Billy Bob Thorton film.Tip se opija,pusi,mijenja zenske ko carape,psuje,ne voli klince...malo vulgarnija verzija Grincha!Sve u svemu, film je super i smijesan.Ima dobrih fora,pogotovo sa klincem.

zanimljivo

nakon trknuto, dobro i sjajno ja mogu samo reci jako iznenadujuce. billy zaista izgleda kao potpuni jadnik, a vrhunac dostize u sceni kad ga djecak moli za poklon za bozic, a ovaj se dere na njega potezuci iz boce. ali bad santa ima nesto posebno, nesto sto u covjeku budi osjecaj plemenitosti i dobrote iako ne na uobicajen, u poklon, upakiran tradicionalan nacin. i film zaista nije za mlade od 16 godina, zamolite ih u moje ima da nek pricekaju jos koju godinu, jer govori o puno vecim problema od bozicnjaka koji spava s curama, govori o retardiranoj djeci (valjda je poznato kako braca coen i u stvarnom zivotu rade s osobama s posebnim potrebama), o pijanvima, o klradljivcima, o besmislu naseg svijeta, o tome sto bozicnjka znaci djeci i kako ih varamo i o mnogim stvarimak koje ja kao mladic jos ne mogu dokuciti. kako god, film je odlican, dirnuo me, i moram mu priznati da je puno pametniji od mene. jos dodajem samo kako mi film nije dao bas nista sto sam ocekivao od njega, potpuno me razocarao u mojim ocekivanjima i uopce nije tekao prema mojim ocekivanjima, ali me zato jos vise iznenadio i moram reci da jako volim ovaj film.

trknuto

ma onak, jedan trknuti film, ali ne u nekom pretjerano pozitivno trashy smislu...jest da je drugaciji od vjerojatno vecine "santa" filmova, i kraj mu je efektan, ali bb thornton je toliko uvjerljivo odvratan da sam se pol filma pitala zasto gledam tog jadnika...pa i ostatak likova su totalne karikature, s pokojom uspjelom poshalicom, i naravno brdom god dammita, shit, fuckova...mislim ljudi,nije stvar u kvantiteti... valjda najefektnija scena mi je demoliranje mall-a na kraju, i naravno scena pred kucom i pink slonicem... inace...nista bez cega necete moci zivjeti...

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Dobar film

Film nije sjajan kao što lucky govori. Nekako mi je spor i malo premalo humora. Ali, definitivno je drugačiji, drugačiji humor - bez jeftinih štosova, drugačiji pogled na cijeli Božić. Drugačiji kraj od običnih patetičnih filmova... Film koji se zaista isplati pogledati. Piše za starije od 16- samo zbog psovanja i to je sve. Film koji će te još jednom htjeti pogledati. Ocjena: svakako pogledati.

sjajno

Konačno sjajan film o Božiću i blagdanima,pun mi je kufer patetičnih božičnih filmova,poslje takvih filmova čovjek se samo može osjećati loše.Ovaj film ja zabavan,vrlo duhovit i vrlo pametan,cjela glumačka ekipa je sjajna a pogotovo Billy Bob,nevjerojatan je.Konačno dobra komedija u kinu