Ajmmme! Film je predobar! Ovo stvarno MORATE pogledati!!! Svaka čast režiseru!

honey

FILM JE ZAKON FILM JE MOC,SAVRSEN,NEMAM KOMENTARA

honey

odličan film...jedan od najboljih koji sam ikAD pogledala...

predobar

Makar va sje puno popljuvalo ovaj film, ja mislim da je film predobar. Istina je da Jessica Alba izgleda uzasno mrsavo u tom filmu, ali vjerujte mi, ako se bavi hip-hopom ne cudimse jer hip-hop zahtijeva puno energije, a usto i gubis brzo kilograme na taj nacin. Film je super, puno bolje ostvarenje od Step up-a, bar meni. Iskreno, step up je super film, ali honey mi je bolji. No ostajem pri svojem da je Prljavi ples najbolje ostavrenje u glazbenim produkcijama, a za nastavak Hony, se ne slazem jer me nastavak prljavog plesa uzasno razocarao, a bojim se da ce mi nastavak honey-a unistit cijelu sliku o filmu. Tako da bolje da ne bude nastavka. Opet, slazem se da je bilo premalo plesa i koreografija, ali nista nije savrseno. Za jedan tako dobra film, treba biti nesto sto nece odgovarati.

Honey

Film je predobar! Sviđa mi se sto na kraju dobro nadvladava zlo, al bilo bi jos bolje da je to tako i u stvarno stvarnosti! :(

HONEY

NAJBOLJI FILM KOJI SAM POGLEDALA U ZIVOTU VOLJELA BIH DA SNIME NASTAVKE...

Happy

Plesno, slatko, djevojacki, nevino, ne originalno, ali definitivno pozitivno!! (namijenjeno mađoj publici, koja sanjari o takvim stvarima) ali gldljivo na jedan zabavan nacin..film definitivno pogledati kada ste lose volje, definitivno podize raspolozenje. ja ga imam naviku stavit kad god mi je dosadno, ne zbog gledanja nego zbog upravo te energije koja se osjeti u filmu. Naravno, ne pokusavam ja sad rec da je ovaj film nekakvo vrhunsko ostvarenje, naprotiv, ali on nije ni rađen za neka velika ocekivanja, on je preklasican i preglupav, ali takav treba i biti..i kao takav je posluzio svrsi. I btw morate priznat da Alba izgleda fantasticno!

Zakon

neznam kaj vi to pircate al meni je film zakon!!! jessica alba je predivna i super plese a i cijela koreografija je super. iako je prica malo ofucana glazba i ples sve popravljaju. pogledajte si film. kiss

???

Film ko film i nije toliko loš ali mi nikako nije jasno zašto spada u žanr glazbenih filmova?!Taj mi dio stvarno nije jasan...no dobro! Dobra životna priča,svatko se može naći u njoj,bolje rečeno svatko tko ima san a nije baš optimističan glede uspjeha! J.Alba izgleda OK ali mi nekako ta uloga dobre,plašljive curice ne odgovara njoj! Film je za pogledat,malo se naplakat (gledajući tuđe nevolje i nesreće) i poslušat OK muziku...za stavit mozak na pašu i odmorit se!

Glazbeni film????

Ovaj film me pomalo razočarao.Kao prvo Jessica Alba,koja je odlična glumica,u ovom filmu izgleda malo premršavo.Zapravo anoreksično.Ne spada mi u ovaj film ona mi je više materijala za neke borbene,horror ili akcijske filmove.Ovo je previše soft za nju.Anđeo Tame koji pleše.Uglavnom najbolji dio u cjelom filmu su djelovi u kojem se pleše.Iako ja mislim da ih je u ovom filmu trebalo biti puno više.Honey Daniels (Jessica Alba) je djevojka iz kvarta koja zna plesati.Uz posao konobarice ona uči djecu hip hop pokretima.Iako ona pokušava probiti se kao plesačica,to joj ne ide od ruke dok je ne zapazi poznati redatelj glazbenih spotova.Iako joj karijera koreografa vrtoglavo krene ona ne zaboravlja na djecu iz kvarta i pokušava im pomoći tako što im želi dati ulogu u jednom od svojih spotova.Uglavno u pozadini je i ljubavna priča između Honey i dečka iz kvarta.I naravno sve završava happy endom.Ovaj film ima previše razvučenu radnju,premalo plesa i ne bih htjela reći loše glumce nego ... dobre glumce na krivim ulogama.Pošto je ovo i glazbeni film očekivala sam da će biti dinamičniji i ispunjen mnogim koreografijama,ali nije bilo tako.Ovaj film ne preporučujem onima koji ne vole Jessicu Albu jer je ona u ovom filmu samo za gledanje,a ako je ne volite nemate zašto gledati ovaj film,jer je dosadan.

preklasicno

to je ukratko sve sto bih mogao reci o filmu koji me osim glazbom nije nicim fascinirao iako i glazbu spasava sto je u zanru kojeg volim. nemojte bas gledate honey osim ako ne sanjate o nekom svom velikom proboju na glazbenu scenu i mislite da ste najbolji na svijetu samo vam okolina ne pruza dovoljno mogucnosti