Maria milosti puna

Izvrstan film za debitanta!

Joshua Marston napravio je kvalitetan debitantski film Maria Full Of Grace te se nadam da mu ovo neće biti jedini film jer ima izgleda veliki potencijal. Tema koja se i nije baš obrađivala na filmskom platnu, krijumčarenje droge gutanjem paketića, ovdje je prikazana vrlo kvalitetno ali pomalo kao da je sve to cenzurirano, nema surovosti i gadnosti. No, možda je i bolje da je izostavio redatelj te dijelove jer neki znaju stvarno pretjerati. Catalina Sandino Moreno koja glumi Mariu Alvarez, siromašnu teenagericu Kolumbijanku koja daje otkaz na poslu zbog potlačenosti te ulazi u svijet narkomafije, odradila je izvrsno. Bez nekih pretencioznih dijelova, baš kako treba. A i ostala glumačka ekipa nije loša. Film vas neće potresti da par dana nećete moć osmijeh nabacit na lice već će vam pokazati kako ste sretni što živite u ovoj državi koliko god ona bila u lošem stanju te koliko god je vi mrzili. Imajte na umu da je u nekim drugim krajevima svijeta i gore.

nedorečena maria i gdje je milost

Priča kao ideja je jako zanimljiva. Mlade kolumbijke koje se iz očaja i besparice odlučuju postati mazge tj. prenositi drogu u svom tijelu na relaciji Kolumbija-Amerika. Zanimljivo. Međutim, mislim da nije dovoljno dobro sve to obrađeno u filmu. Prvi dio filma je ok, shvatili smo da situacija u Kolumbiji i nije baš bajna i nije mi baš došla želja da se tamo preselim. Onda slijedi dio kad se Maria odlučuje izdići iz te sredine i zaraditi malo love tako što će progutati 62 paketića droge, odletjeti u Amneriku i tamo ih posrati. Ovo bi trebao biti ključan dio filma, trebalo je prikazati još malo gadosti jer sumnjam da je to sve tako jednostavno. I onda dolazi dio kad je ona u Americi, i tu sad ima dosta nepovezanosti, ali uglavnom-ona isporučuje drogu, dobija lovu, ali ostaje u Americi kao ilegalka. Ponavljam, jako zanimljiva tema ali je puno toga ostalo nedorečeno.

Marija milosti puna

malo sivo-hladni film još jedna sudbina u nizu pa dojam i nije baš?s ozirom da su u Americi ti filmovi rijeđi svaki je dobro došao no,gadna je scena kad moraju zubnom pastom prati vrećice da ne smrde na govna komentar suvišan ostatak onako prođe sa premotavanjem no kraj je totalna nebuloza ona ostaje na aerodromu i korača u susret boljoj budučnosti.Kompromis prema ciljanom tržištu ili nada u bolje sutra sudeći po prolasku filma u svijetu ono 1 no nećemo biti totalno skeptićni no malo zamorno i već viđeno ako ćemo iskreno PASJA LJUBAV daleko boliji .životniji i realističniji film od ovoga a opet nema SRETAN KRAJ........

čudo

Ja jos neznam zasto je tako krijumcarena droga glupost

Ocjena recenzije: 0.4 Tvoja ocjena: -

čudo

Ja jos neznam zasto je tako krijumcarena droga glupost naka je kobno bilo

Ocjena recenzije: 0.4 Tvoja ocjena: -

čudo

Ja jos neznam zasto je tako krijumcarena droga glupost n

Ocjena recenzije: 0.4 Tvoja ocjena: -

Maria milosti puna

Film razradjuje zivot pametne djevojke Marie koja je htjela nesto vise od zivota...I za to se pokusala izboriti.Film mi se svido zbog toga jer govori o stvarnom zivotu-o ljudima koji iz jednog zla upadnu u jos vece.Petica jer je poucan i realan

potresno

film koji ne radi ne osuduje niti daje nikakvu moralnu odluku no naveliko govori o etickim pitanjima i dvojbama. svi znamo da nam treba vise ovakvih filmova