Izbavitelji

The Incredibles

Dugo vremena crtani filmovi bili su rezervirani za najmanje, ali u novije doba sve više crtića je napravljeno za raspon generacija i ukusa. "Izbavitelji" je crtana akcija/triler/humor/parodija. Svatko u njemu može naći dio koji će ga zabaviti i nasmijati, a isto tako i zaokupiti pažnju. Svaki lik je detaljno razrađen. Od glavnog Mister Izbavitelja, njegove žene Elastike, pa do svakog djeteta i suradnika, čak i vojnika. Svaka scena sadrži određenu dozu humora, i drži gledatelja otvorenih očiju da ne bi slučajno propustio neku sitnicu. Mislim da će ovo biti jedan od crtića koji će ostati dugo u sjećanju.

genijalno i zabavno

Osobno nisam sklon animiranim filmovima ni u kojem obliku, jer sam smatrao da sam to prerastao. Ovo je prvi put da sam ozbiljno pogledao digitalni animirani film - i oduševio sam se. Ovo definitvno mogu gledati i odrasli i svi oni koji su umorni od filmskih napornih blockbustera. Animacija ostavlja bez daha, svaka scena je odlično razrađena i radnja je konstantno u punom hodu, bolje reći galopu. Zadivljen sam i humorom i odličnim idejama u radnji koja je prepuna zabavnih sinica. Doslovno svaki trenutak ima scena koja nas može nasmijati, zadiviti, ostaviti bez daha. Ljudi koji su ovo radili su očito vrsni stručnjaci koji su animiranu umjetnost dovukli do nove dimenzije. Imao sam osječaj da ljudi mogu realizirati kakvu god scenu su zamislili a to se i odražava kroz sam uradak. Zbilja je sve na svome mjestu i krajnji dojam je da se radi o izvanrednom ostvarenju.

Disney+Pixar, sve 5!

Disney i Pixar sa svakim novim animiranim projektom dokazuju zašto su najbolji. Naravno da ni 'The Incredibles' nisu iznimka te se ovaj film mora pogledati. Zabavan je, zanimljiv, komičan, jedino mu se može zamjeriti što je predvidljiv no to u konačnici postaje manje bitno. Redatelj Brad Bird je za ovaj film dobio prvog Oscara, drugi će dođi 3 godine nakon za još bolji 'Ratatouille'. Inspiraciju za film Bird je tražio u svom vlastitom životu (htio je raditi filmove ali nije uspjevao u tome baš kao što Mr. Incredible želi spašavati svijet ali ne može), te se vide i utjecaji raznih filmova o super-junacima ali i očita poveznica s James Bond serijalom (planovi glavnog zločinca, lokacije...). Glumci koji su posudili glasove likovima su svi odlični, posebno za likove Edne (sam Brad Bird) i Dasha. Sinkronizirane crtiće ne gledam jer time propuštam originalni scenarij ali naš prijevod za ovaj film je hvaljen; no sigurno je sigurno:). Svakako animirani film koji morate pogledati bez obzira na godine.

vrlo dobro...

Vrlo dobro osim što me nekako prejeb... podsjeća na film sa Banderasom: Spy kids. :/ Inače, gledala sam samo verziju naše sinkronnizacije i slažem se sa procjenom da je sinkronizacije Edne (kreatorice) super! Njoj sam se najviše nasmijala!

IZBAVITELJI

Film je zakon! POGOTOVO ORIGINAL! IZBAVITELJI RULES!

Zakon

Ovako se prave filmovi. Očito je da u Pixarovom studiju rade ljudi kojima nikako da ponestane ideja. Imaju ideju i do kraja je razrade. Nisam očekivao puno od ovog filma misleči u svojoj naivnosti da se radi o tipičnim američkim super junacima kad tamo najugodnije iznenađenje godine. Film je predobar pogotovo sama ideja filma. Ono tužba protiv super junaka.Nezamislivo u ijednom djelu sa super junacima, a ovdje je dovelo do toga da su super junaci prisiljeni otići u mirovinu i pokušati funkcionirati kao normalni. Ali im to neide i iz tog su razloga mrzovoljni i živčani. Zadovoljavaju se tek povremenim pomaganjima kao maskirani junaci ali i to loše završava. Moćne scene i odlična razrada likova. Film za svaku pohvalu i jedan od onih koje treba nabaviti za privatnu kolekciju zajedno s Nemom.

Ma excellent

Samo neka Hollywood radi kvalitetne 3D animarane poput Shreka, Izbavitelja.. Pixar je dobar ali Dreamworks je ipak tata. sto je slijedece? kokice su spremne. DVD izdanje 5. Sinhronizirana verzija samo za djecu, inace obavezno gledati original ENG audio. Veliki minus ide prijevodu tj. jako slobodnom prijevodu. Lose lose.

Još jedan u nizu...

Moram reći da je film dobar i prekrasno animiran, ali svejedno mislim da nije ništa poseban. Nema neke izvorne orginalnosti. Možda je to zato što više volim daleko istočne crtiće, a možda i ne. Bilo kako bilo, Pixar je dobar, iako... 3/5

odlično!!!

kao i prijašnji komentari... film me oduševio!!! ali... sinhronizirana verija nevalja... izgubi se štih filma...

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

jupi!

Konačno i moje oči vide ovaj sjajan filmić! Nisu ga puno najavljivali, više su me zanimale igračkice iz Kinder-jaja nego crtić o kojem se nije previše pričalo. To se već jednom dogodilo. No, važno je reći da me oduševio! Početak je odličan, priča je povezana i zanimljiva, gegovi sjajni, likovi briljantni, i cijela kombinacija je za 5!

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Cool crtić!

Crtić je odličan.Likovi su zanimljivi,kao i cijeli radnja.Preporučujem da se pogleda!!!

Fantastičan crtić

odlično to je to.

Solidno

Ili previše očekujem od crtića koji u najavama izgledaju fantastično primamljivo ili zbilja sve to postaje nekako suhoparno? Radnja je solidna, ali stalno onaj osjećaj da nešto nedostaje. Ali u Hrvatskoj verziji nije preporučljivo gledati. UŽASSS koji glasovi. Pa di ih nađu??

Odlično

Jedino mi je žao što u filmu nema legendarne scene iz foršpana, kad se mister Incredible oblači jer je bila presmješna.No i bez toga crtić je odličan, zasluženi Oscar.Humor je za malo starije , klinci će ga teško razumjeti.Sinkronizaciju nemogu pohvaliti, kao ni u jednom do sad sinkroniziranom crtiću, jednostavno ni jedan nije smješan na hravatskom.Animacija je odlična.Što se tiče priče, stara priča na novi i zanimljiv način.Izbavitelji su uz sve ostale 3d crtiće koje smo do sada imali prilike gledati, i koji će tek doći dokazali da je to jedini dobar Žanr u koji treba ulagati, jer ni jedan dosad nije razočarao, za razliku od nekih drugih filmova.

Sjajni Pixarovci opet rasturaju

Baš kad sam pogledao Potragu za Nemom - pomislio sam - od ovog crtića ne može bolje! No ipak me jedna stvar držala za jezik - prije filma u kinu (Nema, naravno) sam vidio jedan od najsmješnijih foršpana ikada! Ja sam se jednostavno otkidao od smijeha kada je pretili superjunak pokušavao zakopčati pojas odijela koje je koristio davno, davno... Svi su u kinu blejali u mene i pitali se što je tu toliko smiješno - no nakon njega sam samo čekao studeni (za kada je bio najavljen) da pogledam još jedno remek-djelo! I naravno, dočekao sam ga, i film me nije razočarao! Sjajna priča o izolaciji superjunaka iz društva, o obitelji superjunaka koji se moraju naviknuti na "običan" život. Ta priča iz početka mi je toliko genijalna da zaista nema niti jednog trenutka praznog hoda, niti jedne suvišne šale, jednostavno sjajna. Podsjetila me na X-men, ali naravno puuuuuno smješnija! A nakon toga ide slabiji dio priče, spašavanje koje opet malo podsjeća na Spy-kids, no zabavnije milijun puta. Ovaj dio je malo slabiji od prvog, no također je sjajan, zaista. Akcijske scene kakve hollywoodski blockbusteri nisu snimili godinama, neizvjesnost, napetost, negativci koji kao da su ispali iz najboljih Bondovih filmova, naravno i urnebesna krojačica - pandan Bondiovom Q-u! Također sjajn dio filma koji upotpunjuje možda najbolji crtić (kompjuterski napravljen) do sada - ne mogu se odlučiti između njega i Nema! Fenoenalno, zaista, jedini je Kaufmanu mogao konkurirati za originalni scenarij na Oscaru. Ocjena:5.

lijepo

ne znam zasto jos ja nisam dao svoj komentar ovom filmu kojeg mogu svrstati medu najbolje filmove prosle, 2004. godine. i inace patim na superjunake i uzivam u njihovim klisejima kojim i film obiljue prezentirajuci doista reprezentativnu obitelj superjunaka cijelom svijetu i siroj publici koja, barem vecina mojih prijatelja, ne podnosi nista fantasticno i izvan granica realnosti. maleni prigvori ipak sto je film pomalo predvidljiv pa ga nisam mogao gledati vise puta, ali sa svojom mastovitoscu, inteligentom vizijom obiteljskog zvota (niti obitelj superjunaka ne razlikuje se puno od obicne obitelji) i brzinom film me na prvo gledanje odusevio i fascinirao.

The Incredibles

Nakon ovog filma, svi se trebamo klanjati Pixaru. Opet su se nadmašili. A gledajući kvalitetu njihovih prijašnjih dijela, to nije mala stvar. Mada je teško upoređivati "The Incredibles" sa prijašnjim Pixarovim filmovima, jer je ovo najnovije čudo više okrenuto odrasloj publici, dok su prijašnji ipak bili malo više upućeni djeca (ali svojom kvalitetom pružali su više nego većina drugih filmova i odrasloj publici). Film prati uspon, pad i ponovni uspon superjunaka (ne želim puno govoriti jer je svaki djelić zaista za uživanje). Likovi su pomalo iskarikirani, no to nimalo ne umanjuje njihovu uvjerljivost. Kao primjer valja navesti poljubac Boba i Helene koji je imao više kemije negoli to ostvare neki pravi glumaci. Nadalje atmosfera je cijelim filmom pogođena u tančine. Kada su glavni junaci u sumornom raspoloženje sve i je sumorno, pa se i vi tako osjećate, a kada su puni adrenalina i u akciji, slika pršti od boja i zbivanja. No bitan dio filma su i sporedni likovi, pogotvo Edna Mode. Ona puno podiže kvalitetu filma, svojom pojavom i humorom, te je vjerojatno jedan od najboljih comic-relief likova u filmu ikada. Sinkronizaciju ne bi mogao komentirati, no uzevši u obzir sinkronizacije posljednjih Disneyjevih, Pixarovih i Dreamworksovih crtića, nema razloga da i ova nije odrađena na jednako zavidnom nivou. Smatram da su te sinkronizacije puno bolje od na primjer njemačkih ili talijanskih, koji puno duže rado to. Ovaj film preporučam svima, jer su rijetki oni kojima se neće svidjeti.

Izbavitelji

Jednostavno odličan crtani film koji jednostavno osvaja i nudi mogućnost da zaživi dugo u vidu nastavaka koji bi se mogli snimiti (nacrtati). Previše riječi samo bi zakompliciralo kritiku ovog fenomenalnog djela.

Bosanac crnac, nebi reko

Evo vidim uglavnom dobre komentare koje ne dijelim s vama. Meni se sinkronizirana verzija nije toliko dopala, originalnu nisam gledao. Dakle najviše me smetao glas Branka Ðurića posuđenog onom Freezeru ili kak se već zove u originalu, meni to recimo nije bilo nimalo smiješno ni logično. Inače mi je Ðuro zakon al ovo mi nema nikakvog smisla. Inače je crtić tipično američki, prilično šaljiv s pripadajućom porukom ali me se nije previše dojmio.

SUPERRRR

Naravno, gledala sam film na originalnom jeziku a sinhronizirani film ću pričekati na DVD-u :-). Nego..ne znam šta da kažem.Prvenstveno me oduševio kratki crtić sa ovčicom koji je bio presmiješan i zbog kojeg sam jedva čekala da započne film.Prva polovica filma me oduševila,uspon i pad svih superheroja je neodoljivo smiješan i stavrno sam iskreno uživala u filmu.O animaciji ne trebam ni govoriti,IPAK je to Pixar,ljudi moji :-).Sve je više nego odlično,a animacije vode su me posebno oduševile.I sad..možda samo mrvcu kritike..onaj drugi do filma,kad počinje prava akcija se svodi samo na akciju,munjevitost prizora i dijaloga,skečeva i smiješnih (pre)holivudskih replika..no nećemo cjepidlačiti jelda? Isto kao i ostale,najviše mi se sviđa lik Edne koji je toliko smiješan i dobro napravljen,možda jedan od najbolji animiranih likova koji sam vidjela u nekom animiranom filmu. Svaka čast,ljudi moji. Mi bi još!!!!

bolje od Shreka2

Gledao sam titlovanu verziju filma i likovi imaju odlične glasove (najbolji su mi Holly HUnter i Samuel L. Jackson). Film je odličan. Najbolji film sa superjunacima koji sam gledao do sad, a najdraža mi je Violeta i njene moći. Bolji mi je od Shreka 2, ima odlične akcijske scene i ima puno posveta u filmu na razne druge filmove i stripove. Moram ga čim prije ponovno pogledati :-)

Odličan crtić

Čuo sam da je dobar crtić, pa sam ga odlučio pogledat. Gledao sam nesinkroniziranu verziju, jer koliko god to dobro bilo sinkronizirano nikad neće biti dobro kao orginal. Samuel L. Jackson me oduševio. Inače crtić je izvrstan. Užasno je zabavan i humorističan. Ima trenutaka kad se jednostavno moraš nasmijati. Sviđa mi se i to što nije napravljen prvenstveno za djecu, pa tako naprimjer glavni negativac stvarno pogine na kraju . Sve u svemu moj je savjet obavezno pogledati.

pocetak

eto mene kao novog korisnika, pa da se i ja okušam u komentiranju. Neću ulaziti u nikakve tehničke pojedinosti, samo zelim reći da me je film veoma opustio, ugodno iznenadio i spasio jer mi je bio pun kufer više filmova koji se vrte po kino dvoranama i lagano sam gubio običaj odlaska u kino. Prosjek odlazaka mi je opasno pao, ali su me izbavitelji izvukli iz potpunog odustajanja. Par natuknica o filmu-grafika mi je perfektno izvedena (voda-isto kao u ice ageu, vatra na baklji, kosa...neke od sitnica koje su me zadivile), gestikulacije lica izvrsne. likovi su stereotipno izvedeni i upravo time po meni postižu pravi efekt. priča je naravno tipična supeheroj/bond priča, a to je i bit-ismijavanje onoga čime smo bombardirani. Dizajn interijera i prevoznih sredstava je veoma maštovit. Iako film nema toliko gegova kao ice age (uglavnom vjeverica diže taj postotak) mislim da su posao dobro odradili. Idem ih ponovo gledati, ali na naškom pa vam javim dojam.

ovaaaaa

nakon većine odgledanih pixsarovih crtića mislim da ipak sam Izbavitelj donekle kaska za samim Nemom za kogojega ja osobno mislim da je najbolji pixsarov crtani ikada napravljen. dobro sada da ne ispadnemo da samo kritiziramo što mi očito nije bila namjera, ipak mislim da je veliki trud te novac uložen u ovaj film - koji se pixsaru itekako isplatio. Dobro samu radnju znaju i sve ptice na grani ali....Mister Izbavitelj je superjunak, barem je to bio sve dok brojne tužbe protiv superjunaka zbog uništavanja imovine nisu natjerali vladu da ih uključi u program zaštite svjedoka kako bi mogli nastaviti voditi mirni, anonimni život, sa suprugom te svoje troje djece.Idila se prekida kada Mister Izbavitelj od anonimnog ponuđača dobije ponudu spasiti svijet, što odmah prihvaća, ali se to ispostavlja zamkom koju ju našem glavnom junaku postavio njegov najveći neprijatelj zajedno sa svojim zlim planom. Ovaj put cijela obitelj stupa u akciju i ..... zabava je zagarantirana ponajprije za starije jer sama scena u kojoj glavni junak navlači samo odjelo je za puknuti od smjeha, a uz to i svaka žena bi ga htjela za muža jer prilikom čišćenja stana ovakav junak bi dobro došao. Ali ipak ovdje se nudi smješni junak, a ako požurite kao bonus dobiti ćete i veliku količinu smjeha te mogućnost da si smocite gaće od smjeha, a ne bi bilo ni na odmet da ponesete maramice ... za svaki slučaj, ponuda vrijedi do isteka zaliha , pa dame navalite jer još malo pa nestalo......

sinkronizacija

ovo je prvi "veliki" crtic kojeg sam pogledala na hrvatskom, i iako je,vjerujem, posao odradjen vise nego dobro, uvijek imam dojam da gubim ako ne pogledam original, kao mnoge igre rijecima u nemu,shrek itd. crtic je sjajna zabava(za cijelu obitelji),ali,zar smo i ocekivali ista manje od pixara?u poplavi izvrsnih dugometraznih crtica, Izbavitelji ce kod mene ipak stajati iza Shreka i Nema..mozda dok ne pogledam engl. verziju? navikla na neuobicajene zaplete i rasplete gorenavedenih,mozda me "predvidivost" Izbavitelja malo iznenadila. No, ipak, mrak crtic, s nezaboravnom Ednom, ui,ui :))

IZBAVITELJI

vec prema traileru na bonus dvd-u "u potrazi z anemom" moglo se očekivati svašta. ali ovo... je genijalno. možda nije baš za cijelu obitelj. jedva cekam dvd. pixar rulez !

The Incredibles

Priča prati bračni par Parr - u biti Mr. Incrediblea i Elastigirl. Kada su se njih dvoje ženili superjunaci su bili cijenjeni, slobodno su letjeli, spašavali svijet, hvatali provalnike... Problemi nastaju kada spašeni počinju tužiti superheroje - samoubojica koji nije htio spašen i slični... Vlada nalaže superjunacima da objese trikoe o klin i stope se sa ''običnim'' ljudima. Priču neću prepričavati jer je možete pročitati ovdje na sajtu. Kao što sam već napisao, ideja filma je odlična - obitelj sa supermoćima koja pokušava funkcionirati kao obična obitelj ali joj baš i ne ide. Glavni likovi su dosta šablonski izvedeni a djeca su obrađena dosta površno. Sama priča je poprilično predvidljiva a večina toga je i najavljena. Ritam je poprilično zbrkan - izmjenjuju se jako spori i razvučeni dijelovi sa ultra brzim dijelovima punim akcije. Pretpostavljam da je to redateljski postupak kojim se pokušava dočarati razlika između uzbudljivog života superjunaka i običnog života koji nastoje voditi. Još jedna zamjerka je neuvjerljivi glavni negativac koji je lite verzija tipičnog zlog gada iz filmova o superjunacima. Njegova motivacija je totalno neuvjerljiva i plošna iako je početak razvitka njegovog lika obećavao. Ono što film značajno diže je Edna Mode. Edna Mode je najbolji lik iz filmova o superjunacima! Njen stav, način govora, izvedba... sve je predobro. Najviše sam se smijao na dijelove filma u kojima je ona glumila, stvarno je šteta što je nema više u filmu. Nemojte me pogrešno shvatiti, film je dobar i vrijedi ga se pogledati. Nije nešto što će promijeniti svijet crtanog filma, nije donio ništa revolucionarno ali film je dobar kada nemate što raditi navečer i želite neku neobaveznu zabavu. Vjerojatno ću ga pogledati još jednom kada dođe na video a vama preporučujem da ne očekujete previše, zgrabite kokice i uživate...

hehe

hehe opet. Treba vidjeti u svakom slucaju. Mislim da bi trebalo pustiti i verziju bez sinhronizacije pa ko voli... Pogledati u svakom slucaju.

they did it again (bez oops)

Maštovito, originalno, zabavno, smiješno - jednom rječju sjajno. Novi Pixarov uradak tehnički je savršen (obratite posebnu pozornost na kosu) no koliko god impresivno izgledao vizualni dojam je, vjerovali ili ne u drugom planu. Priča, priča i opet ponavljam - priča koja će se svidjeti klincima ali i odraslima kojima preporučam gledanje originalne (nesinkronizirane) verzije. Nakon Toy Storyja, Monsters Inc. i Finding Nema s velikim nestrpljenjem očekujem Cars sljedeće godine... Čini se da je Pixar jedini studio koji je u stanju svake godine napraviti novi film koji uvijek nadmaši predhodni. Pouka Disneyu koji sprema Toy Story 3 no to je već za neku drugu priču...

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -