Bridget Jones: Na rubu pameti

Bridget Jones 2

Hm, nisam pogledala prvi dio, ali su mi ovaj film preporučili da pogledam - i prijatelji i u videoteci: i sad ne znam da li je prvi bio bolji, no u svakom slučaju meni je ovaj filmić smiješan i zabavan. Dakako ima svoje propuste, no to se događa gotovo u svakom filmu.

Bridget Jones: The Edge Of Reason

Moram priznati da ja ne znam da li je prvi dio bolji od drugog dijela, jer prvi nisam gledala. Meni su ovaj film preporučili u videoteki pa sam ga pogledala i bio mi je odličan.

Grozno

Prvi je dio bio zabavan i topao filmić i stvarno je postojala mogućnost identifikacije s glavnom junakinjom kojoj se redom događaju grozne stvari bez imalo njene stvarne krivnje. Drugi dio je bljutava limunada tipa "Love actually" i treba ga zaobići u širokom luku. Film se svodi na niz jako puno puta viđenih i više nikom smiješnih gegova koji ne ponižavaju samo glavnu junakinju nego i svakog normalnog gledatelja. Izbjeći, čak i ako ste voljeli Bridget iz prvog filma. Zapravo, naročito u tom slučaju.

trojka

prvi dio je bolji, samo sto je ovaj mozda malo smjesniji jer je Bridget i napusena i u zatvoru i ubija se na skijanju, itd. Mjuza je jedino bolja nego sto je u prvom dijelu.

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

Huh?

Šta reći o ovome filmu... pa nije baš nešto. Sladunjavo? Baš i nije, više onako bez veze. Najbolja dio filma je kad Bridget završi u zatvoru i cijela radnja oko toga.

mlitavo

Eto još jednog dokaza da su nastavci slabiji od svojih prethodnika (čast iznimkama). Ova je prilično labava komedijica brzo zaboravljiva, bez one doze šarma koji je krasio prvi dio. Humor filma se uglavnom bazira na situacijama koje se ponavljaju iz prvog dijela (ili razne varijacije na temu), čak mi se čini da ni gluma nije nešto posebno inspirirana kao u prvom dijelu. Renee se udebljala još više nego za prilike prvog filma, da me zaista strah kako će silne dijete i anti-dijete prihvatiti njen metabolizam. Dok mi je prvi dio bio zaista zabavno osvježenje sa tipičnim engleskim humorom, ovo je slabo djelce tek blijeda kopija originala i jedino je dobro što nema treće knjige jer tko zna na što bi ličio još jedan nastavak. Na ovom asm malo zadrijemao od dosade, tko zna što bi bilo na Bridget Jones 3. Ocjena:Dvojka.Blijeda.Jako blijeda.

skafskafskafrnjak

ni do koljena prvom filmu, al dobro...ima nekih fora dijelova, ali film je vecinom naivan i preidealiziran. Na kraju filma, obojica su u nju zaljubljena, pa i ona treba koja je lezba! Mislim, hellooooo....

AH...

A šta da vam kažem?Čitala sam obadvije knjige i bile su stvarno zgodne,prosječan život jedne debele djevojke u obliku dnevnika..i čak mi je prvi nastavak filma bio čisto simpatičan ALI ovo..ja ne znam šta da kažem.Bridget je opet debela,ima dečka(koji je toliko ukočen da to nije normalno) i UŽASNO JE GLUPA.Ima 30 i nešto godina,samo pije i puši i nema blage veze o ičemu..iskreno,mrzila sam Seks i grad jer mi je bio preženskast,ali Bože moj,te žene su barem bile obrazovane i urbane a jadna Renee izgleda kao debela seljančica koja je zalutala u metropolu.Hugh Grant koji je bio jedna od rijetkih zabavnih karika u prvom dijelu se ovdje pojavljuje na 15 minuta i uopće nije zabavan. Ah,jesam li spomenula da film nema veze sa knjigom?E pa nema,al niti malo. Jedino što mi je drago je da ne postoji literarni predložak za treći nastavak..ili možda H.Fielding baš sad sjedi za kompjuterom i neumorno kucka?Brrrr....

kratkoročno zabavno

Ovaj drugi nastavak nije prvom niti do koljena. Za mene bio je to jedan od onih koje pogledaš i zaboraviš ih već prije izlaska iz kina. Smijeha ima definitivno, ali ništa što bi se prepričavalo. Zašećereni ending je sasvim uništio film. Dobro zamišljeni, ali ipak usiljeni sketchevi nižu se jedan za drugim. Okorjeli obožavatelji prvog dijela bit će zadovoljni. Ostalima preporučujem da barem pričekaju DVD kako bi ipak nešto uštedjeli.

bez veze

Jedinica je bila topla romantična komedija sa izvrsnom Zellweger i vrlo dobrim Firthom i Grantom. Sa nesavšenom, bucmastom, 30ineštogodišnjom simpatičnom singlicom poistovjetili su se mnogi i baš u tome leži ključ uspjeha tog filma. U dvojci se vratila cijela ekipa osim najvažnijeg člana. Režisersko mjesto prepušteno je nedostojnoj Kidronici koja možda radi dobre dokumentarce, ali filmove (pogotovo romantične komedije) definitivno ne. Svi gore navedeni elementi zbog kojih je Bridget bila posebna izostali su u ovom predvidivom, pomalo dosadnom, nemaštovitom "da na brzinu zaradimo" nastavku u kojem se sa Bridget vraća jedino - debljina.